Cuma

ŞUBAT-- 9-- 2011

Ben, hep başkaları için yaşamışım.Oysa şimdi geriye baktığımda,kendime ne kadar kötülük ve haksızlık yaptığımı anladım…Geç olsa da şimdi kendim için yaşamam gerektiğini biliyorum.Bu sefer de nasıl yaşayacağımı bilmiyorum.İnsan kendisi için nasıl yaşar?Ne yapar?Nasıl davranmalıdır?Etrafımda olmayan ama hep engelleyen insanlardan nasıl kurtulmam gerektiğini,nereden başlamam gerektiğini bilmiyorum…Ne kadar acı ki bu yaşa kadar öğrenemişim kendim için yaşamayı.Bu şehirde bir başınayım,konuşacak dertleşecek hiç kimsem yok.Bunun suçlusu,nedeni nedir kimdir bilmiyorum ama bildiğim bir şey var ki o da hayatım boyunca kendime haksızlık yaptığımdır…
Ahhh ahh ne yaptın sen kendine böyle?Bu basiretinin bağlanması nerede başladı?Ne yaptın da bu hale geldin?Bu saatten sonra bunları sorgulamanın ne anlamı kaldı ki?Hep aynı kalacak olduktan sonra,yapabilirsen eğer bu saatten sonra,silkelen ve kendine yeni bir Gülseren yarat.Belki hiç bir şey için geç değildir…

1 yorum:

Agatha Sirius dedi ki...

Bir yanınız umutsuzken diğer yanınız çok umutlu.
Dilerim umudun peşinden gidersiniz :)

*