Cuma

BU BAHAR BAŞKA BAHAR

Belki, henüz erken ama,baharın nihayet geldiğini düşünüyorum.Havaların güzel gitmesinden,çiçeklerimin bazılarının açamak için telaşlı olmalarından,baharın geldiğini düşünüyorum. Bahar benim için başlı başına bir silkinme anıdır; bedenim ve zihnim kış boyu heyecanla baharı bekler. Kış aylarında her gün baharla ilgili planlar yaparım, ruhumu temizlemeyi , evimi temizlemeyi,. Çekmecelerimdeki lüzumsuz eşyaları seçmeye başladım bile.. zinciri kopmuş,modeli eskimiş takıları yeniledim.Leydime de çok güzel bir kemer yaptım.Erken olmasına rağmen,geçen yıldan topladığım tohumlarımı bile diktim.En zoru da ruhumu temizlemek diye düşünüyorken,farkettim ki diğer bahar yenilenmelerine göre bu sefer ki yenilenme ve silkelenme daha bir çoşkulu ve anlamlı.Hissediyorum;Bu bahar silkelenmesi ve yenilenmesi daha bir anlamlı olacak.Diğerleri anlamsız değil di tabii ama biliyorum ki bu sefer ki başka çok başka…

Hiç yorum yok:

*