Çarşamba

HOŞÇAKALIN

Dostluğu,arkadaşlığı vazgeçilmez gördüm hep..Arkadaşlarım ve dost dediklerime karşı kendimi hep acımasızca analiz ettim.Oysa onlara nazik ve hep anlayışlı denemeler de bulundum.Sonuç büyük bir hüsran yaşattı bana..Arkadaş ve dostum dediklerim her an dertleri olduğunda hep ellerinin altındaydım.Sevinçlerini ise hiç benimle yaşamadılar…Dostluk ve arkadaşlık hep kötü gün içinmiş bana bu şekilde gösterdiler.Olsun onların sıkıntılarını dinlemek,onlara rahatlatıcı sözler etmek beni mutlu ederdi.Oysa benim en kötü günümde arkadaş ve dost müsveddeleri yanımda olmak bir yana,merak bile etmediler.Son günlerde bodrumda şiddetli yağışlar sebebiyle seller yaşandı ve yaşanmakta,tüm ulusal televizyonlarda haber olmasına rağmen,arkadaş ve dost müsveddeleri,merak edip bir telefon etme zahmetinde bile bulunmadılar.Arayıp sitem etmeyi düşündüm önce,çok iyi biliyorum ki hepsi de çeşitli bahaneler söyleyip yok işte öyleydi böyleydi diyecekler.Ben yine kanmış görüneceğim dostluk hatırına…Bulunduğum şehir ,yazları herkesin gitmek istediği, bir tatil beldesi.Hani o insanların gelip uzaktan bile tanımadıkları falanın falanı diyerek beleşçe geçirdikleri bir tatil yeri.Adım gibi eminim ki yaz gelince,ben hiç bir şey olmamış gibi aranıp;Canım seni çok özledik gelicem seni görmeye sözlerini duyacağım.Geçti arkadaşlar! Dostlar ! geçti maymun gözünü açtı ve kapatmaya da hiiç niyeti yok…
Bundan böyle el altında olmaya,herşeyi anlayışla ve hoşgörüyle karşılama devrini kapattım.Ben müsvedde değil,kalıcı arkadaşlığa ve dostluklara yelken açtım.

1 yorum:

Agatha Sirius dedi ki...

Kaleminize,yüreğinize sağlık.
bahsettiğiniz şey hepimizin başında var.
sinir bozucu insanlardan kurtulma zamanı! :)

*