Perşembe

UYUDUM


bugün hiç ağlamadım..sana ağlamadım hiç..
bugün senin için bi iyilik yaptım.. gülümsedim..
hemde öyle dudak kenarlarından yitip giden tuhaflıklara benzemeden..
sonra yatağımdan kalktım
elbiselerimi yıkadım..
su aktı,ben temizlendim..ruhumdan öyle kir aktı ki..çok utandım..
başkalarının kirlettiği ellerimle,arıttım kendimi..
biliyor musun benim tenim yanmış,
gözyaşlarım fazla tuzluymuş..
insan olmaktan yorulmuş gibiyim,
hayallerimin geçerli olduğu hiç bir ülke yok
hepsi kimlikli pasaport istiyor..
vesikalık resmim çirkin çıkmış diye kaldım böyle bir başıma...
ikimizin bir resmi olsa..yanyana olmasına gerek yok üstelik..
sen sokak başında ol mesela..bende hemen ayakucunda..
'tırnak ucundan saç teline kadar'sevebilmeyi öğrensen...ben sana koparır veririm saçlarımı...
kel olsan keşke..
benden başka hiçbir kadının yanında dökülecek saçların kalmaz böyle...
ben sana ayna olsam..çirkinsem çirkin olursun,güzelsem güzel..
siyahlar bağlasam..senin kırmızı gidişlerinde(git-me-sen)
oyun uydurdum kafamdan..
şimdi ben 3 e kadar sayacağım sen saklandığın yerden çıkıp geleceksin..
3 az ise 100 olur..ne bileyim 1000 olur...
yolun ne kadar uzaksa..
korkma milyonlara kadar saymayı da öğrenirim...
türçeyle aram iyi değil bu aralar..ana diliyle küser mi insan..
harlerden çok senle uğraştığım için kırgın bana sanırım..
çünkü nerde bir sen yazsam..sadece adındaki harflere aşık oluyorum...
kii aşkı göndereli çok olmuştu tenimden,derimden,ellerimden,annemin sütünden..
bilmemişim..alnıma adın koca harflerle yazılmış..ben daha yokken babamın içinden..
hastayım ben galiba..incesinden değil en kalınından..öksürünce kan yerine sen çıkıyor fikrimden..
yanımda olmadığın zamanlarda küfür ediyorum..bana yakışmayan sözlerden sana ait acılar çıkarıyorum..
sen başka birinin yanında öpüşürken benim hiç bilmediğim yerlerden..
ben gözlerinde ölmek istiyorum(öl-me-sem)
sana kullanacak bir 'iyelik eki'm yok..bağışla..
beni bağışla...!
abimi kıskandığım,anneme kızdığım,arkadaşlarımın saçını çektiğim zamanlar için bağışla..!
ve dua et,
sana en uysal yanımla geldiğim için..
sen gelmesen bile..(gel-sen)
biliyorum mutlusun olduğun yerde..
bu yüzden dişlerimle etinde iz bırakma isteğim..
çıplak bedenine dokunanlar görsün diye..
gitmem lazım..
kalırsam sana daha büyük zararlar vermekten korkuyorum..
ve adını ruhuma yazmandan ve yüzümü boyamandan korkuyorum..
çünkü alabildiğine çocuğum..senin görmediğin yerlerde yüreğim ağzımda geziyorum..
içimden elma şekeri yemek geliyor ve sana yazdğım mektupları uçurtmalarla göndermek..
neyse..
öptüm seni..kimsenin dokunmadığı yerlerinden..
uyudum..

Hiç yorum yok:

*