Salı

BUGÜN SENİ ÇOK ÖZLEDİM


Bugün en çok seni özledim


Önce rüyamda gördüm seni

Kalktığımda sen vardın aklımda

Yanımdaydın

Sanki seninle geçirecektim tüm günü

Bu sefer mutluluk verdi özlemin bana

Bütün gün sana yoğunlaştım...

Öğleye dogru acıtmaya başladı özlemin

Gülüşün aklıma gelmeye başladı....

Sonra camın önüne gittim bi sigara yaktım.....

Giderek beynimi kemirmeye başladı duygularımın karmaşıklığı

ve çaresizliğim midemi bulandırıyordu

Beklemiyordum artık aramanı

Özlüyordum işte.....

Yanımda uyumanı,doya doya gözlerini seyretmeyi istiyordum ama yoktun işte

Bugün her şeyi seninle yapmak istedim.

Bide olacakmış gibi bir sürü hayal kurdum

Onlarda mutlu eder gibi oluyor ama gerçekle yüzleşince geçiyor

işte...

Sonrada içimdeki yorgunluk ve küskünlük...

Şımarıklıktan nefret eden ben bugün seni şımartmak istedim..

Kendim için yaşayan ben bugün senin için yaşamak istedim

Bugün en çok seni özledim ben

Bütün alışkanlıklarını,ne biliyim yürüyüşünü falan göresim geldi...

Bir dokunuşunu,bir bakışını,sesini duymayı...

Seninle olmayı en çok bugün özledim ben...

Hiç yorum yok:

*